Joi, 23 martie 2017, în incinta Camerei de Comerț și Industrie (CCI) s-a desfăşurat seminarul „Rolul mărcilor pentru promovarea imaginii companiei şi a vânzărilor„ la care a participat Agenția de Stat pentru Proprietatea Intelectuală (AGEPI). Seminarul respectiv fiind unul din cadrul campaniei de informare și instruire a agenților economici în domeniul proprietății intelectuale.
În deschiderea evenimentului, Sergiu Harea, președintele Camerei de Comerț și Industrie a Republicii Moldova a spus că seminarul de astăzi are drept scop de a informa agenții economici despre aspectele generale privind protecția și asigurarea drepturilor la marcă, precum și importanța deținerii unei mărci comerciale înregistrate pentru activitatea desfășurată.
La rândul său, Octavian Apostol, director general Agenția de Stat pentru proprietatea intelectuală a mulțumit Camerei pentru suportul acordat în promovarea proprietății intelectuale atât în Chișinău, cât și pe teritoriul Republicii Moldova, specificând că în cadrul campaniei de informare și instruire a agenților economici se organizează 10 seminare: la Bălți, Edineț, Soroca, Cahul, Ungheni, Hîncești, Orhei, UTA Găgăuzia, Tighina și Râbnița.
Experții AGEPI au vorbit despre aspecte generale privind protecția și asigurarea drepturilor la muncă şi design industrial, rolul mărcilor şi brandurilor în promovarea vânzărilor.
În cadrul evenimentului, reprezentantul Reţelei de Transfer Tehnologic a Moldovei, ca parte a Consorţiumului Enterprise Europe Network Moldova (EEN), a prezentat o informaţie complexă referitoare la serviciile oferite de EEN beneficiarilor naţionali eligibili. Prezentare a cuprins următoarele subiecte:
- Ce este Enterprise Europe Network (EEN);
- EEN în Moldova;
- Beneficiarii eligibili;
- Serviciile oferite de EEN.
Publicat la 24 martie 2017.